Meld je aan voor de BD nieuwsbrief
  • Klik op de foto om te vergroten  

    Ruud Snoeren (links) en Terry Flohr bij het politiebureau aan de Ringbaan Zuid. Foto John Schouten/P...

  • Poging aangifte in Tilburg tegen VS voor moord Osama

    TILBURG - Ruud Snoeren (30) en Terry Flohr (29) hebben dinsdagmiddag geprobeerd in Tilburg aangifte te doen tegen de VS, van de moord op Osama bin Laden. De politie nam de aangifte niet op, maar maakte wel een melding.

     

    De twee mannen uit Kaatsheuvel en Waalwijk stoorden zich maandag aan de juichstemming en de felicitaties vanuit de hele wereld, nadat Bin Laden en enkele getrouwen werden neergeschoten. "We zijn echt kwaad, ja", zegt Snoeren, in het dagelijks leven jurist. "Er is een dader van een moord, die op tv heeft bekend en die in het bewijs in handen heeft maar het in zee dumpt. En de wereld juicht erbij."

    In het bureau aan de Ringbaan Zuid worden ze vriendelijk ontvangen, maar krijgen na overleg wél te horen dat de politie geen aangifte zal opnemen. Ze worden doorverwezen naar het Internationaal Strafhof. Snoeren: "Maar dat wordt niet door Amerika erkend."

    Na enig aandringen kunnen Snoeren en Flohr wel een melding achterlaten als bewijs van hun poging. Daar kunnen ze bij een eventueel vervolg op teruggrijpen. Snoeren: "We gaan ons beraden. Misschien toch maar een mail sturen naar het Internationaal Strafhof."

    Lees woensdag meer in het Brabants Dagblad


    © Brabants Dagblad 2012, op dit artikel rust copyright.


    dinsdag 03 mei 2011 | 14:30 uur
    Laatst bijgewerkt op: dinsdag 03 mei 2011 | 14:30 uur


Meer



Reacties

  • 29-02-2012 | 12:43 Joop En het kutte voor die gasten is dat ze vandaag nog steeds bijna dagelijks scheldpartijen en bedreigingen krijgen. Ze hoeven maar ergens herkend te worden en het begint weer... Hoge bomen...
  • 05-05-2011 | 18:30 Bassa Haha, hulde voor die mannen. Ereleden van Stichting halve zool lijkt me! En ach, er zit een kern van waarheid in maar ik zie vooral de lol er van in.
  • 04-05-2011 | 18:31 anika mensen, wie heeft er nog even vrije tijd over voor mij? Zullen we dan ook aanklachten indienen tegen personen die andere personen onrechtvaardig hebben vermoord? Zullen we beginnen met een random soldaat in Afghanistan die een onbewapende vrouwelijke islamitische afghaan neer heeft geschoten? wie o wie heeft tijd zat?
  • 04-05-2011 | 13:46 joost aangifte doen tegen de executie van osama slaat nergens op, die man heeft vele levens vernietigd
  • 04-05-2011 | 13:24 wido Ik kan die aktie van de heren Snoeren en Flohr wel snappen. Want hoe je het wendt of keert, eigenlijk komt het erop neer dat Bin Laden zonder enige vorm van proces geëxecuteerd is (hij was namelijk ongewapend toen de Amerikanen hem doodschoten). En daar is niets eerlijks aan. Anderzijds kan ik de amerikanen ook wel weer snappen; 9/11 heeft het veiligheidsgevoel van Amerika (en de rest van de westerse wereld) flink ondermijnd. Bin Laden heeft zijn betrokkenheid dan ontkend, maar feit is dat het wel fundamentalistische moslims betrof die "de executie" van de twin towers en een heleboel onschuldigen daarin bewerkstelligd hebben. Bovendien sympatiseerde hij met deze mensen. Daarnaast was zijn missie het ontketenen van een Jihad; Door zijn uitlatingen is het niet verwonderlijk dat men hem, als leider van een groep die terreur voorstaat, als bedreiging is gaan zien. En dan is een dergelijke reactie, hoewel niet goed te praten, misschien toch niet zo gek. Over of het verstandig was om deze executie op deze manier uit te voeren, kun je twisten. Mij bekroop na het bericht een gevoel van machteloosheid. Bin Laden krijgt hiermee een martelarenstatus en dat is nou net wat we niet willen. Of en welke gevolgen het heeft, kan op dit moment niemand overzien. En wat ik met het bovenstaande maar wil zeggen: iedereen heeft zo zijn mening en dat mag ook. Ik vind het alleen wel jammer dat deze heren, die voor hun mening uit durven komen en er wat mee doen, door sommigen met de grond gelijk gemaakt worden. Wees het er gerust niet mee eens, maar heb in elk geval wel respect voor de mening van een ander.
  • 04-05-2011 | 13:18 Daan Mensen, probeer eens langer dan twee seconden na te denken voor je iets roept, en bedenk welk punt deze jongens willen maken. Het gaat er niet om of Osama zijn straf wel of niet verdient, het gaat erom dat een rechter daar over hoort te gaan. Daarna had hij echt wel de doodstraf of levenslang gekregen. Zoals het nu is gegaan, is het niet anders dan dat een ONGEWAPENDE terrorist is neergeschoten. Daar kun je blij om zijn, je kunt er om treuren, maar een ding is zeker: er is geen rechter aan te pas gekomen.
  • 04-05-2011 | 11:28 Tony88 Anything for those 15 minutes of fame. De stakkers.
  • 04-05-2011 | 11:26 persoon Ik vind wel dat ze ergens gelijk hebben, het blijft een moord. Sluit hem liever levenslang op bij Joran ofzo dan kunnen ze lekker elkaar gek maken. Daar straf je zo iemand meer mee dan hem te vermoorden en er nog trots op te zijn ook. Ik dacht dat wij een beschaafd land waren?
  • 04-05-2011 | 11:25 Erwin toch jammer dat iedereen zo negatief reageert. Ik ben me er ook van bewust wat deze man in gang heeft gezet en wat dat voor wrokgevoelens dit oplevert, maar ben het in principe eens met de heren Snoeren en Flohr. Wat bereik je met een executie op deze manier en vervolgens alle bewijs vernietigen? Je denkt toch zeker niet dat het nu stil blijft vanuit het Al Qaida kamp? Even terug op de vergelijking met Saddam Hoessein van Claudia. Deze man is gewoon berecht, schuldig bevonden en ter dood veroordeeld in eigen land. Dit levert geen wrok op bij "eigen" volk. Nu wel. Waarom denkt de VS altijd maar dat ze alles op de hele wereld kunnen maken en dat de rest van de Westerse wereld een stel meelopers zijn? Dat is eigenlijk wat me nog het meeste stoort aan deze situatie.
  • 04-05-2011 | 10:56 jan Alleen de foto zegt al genoeg, handen in de zakken, ja,ja, hebben jullie weleens gewerkt???? moet je toch eens doen , heb je geen tijd meer voor die onzin.
  • 04-05-2011 | 10:32 Claudia Toen ik dit bericht zag brak mijn klomp zowat twee keer. Hebben deze mensen enig idee wat die man voor leed heeft aangericht? En zijn zij misschien vergeten wat er met Sadam Hussein is gebeurd? Die is ge-geëxecuteerd live op de TV, hebben zij toen niet gezien wat een gejuich daarvan kwam? Ik ben het er mee eens dat het respectloos op deze manier omgaan met het lichaam voor familie, maar het is zeker wel begrijpelijk. Wat ik ook niet begrijp van moslims, die je op TV zag, dat ze zo woedend kunnen zijn om iemand die gedood is maar zelf duizenden doden op zijn geweten heeft, blijkbaar is het niet begraven van zijn lichaam een grotere schande dan wat die man heeft aangedaan. Ik weet vrijwel zeker dat als Wilders dood zou zijn, niet dat we dat willen natuurlijk, dat er VEEL moslims zijn die zullen juichen, dan mag het zeker wel?
  • 04-05-2011 | 10:31 Pietje Stel stumpers!
  • 04-05-2011 | 10:24 rik Hebben de heren duf en suf soms aandacht tekort? Serieus, meld je aan bij een instelling.
  • 04-05-2011 | 09:27 The meister Waar waren die dappere knaapjes toen al die vliegtuigen uit de lucht vielen. Hadden ze toen de studie rechten nog niet afgerond misschien. Voor al die mensen die van het leven zijn beroofd door de talitubbies,daar had je beter voor op kunnen komen Peppie en Kokkie. Wennenonzinzeg Opgeruimd staat netjes zeg ik maar,en de vissen hebben weer een stukje vlees en gratis arafatsjaal. Zie het maar als een happymeal
  • 04-05-2011 | 08:21 Gijs Het barbarendom zal de beschaving barbaars tegemoet blijven treden. Zolang de beschaving blijft proberen het barbarendom beschaafd tegemoet te treden, zal het barbarendom winnen. Ongetwijfeld was de inval van de geallieerden in het bezette Europa tijdens de 2e Wereldoorlog niet conform de geldende wettelijke regels. Desondanks ben ik blij dat ze het gedaan hebben. De heren uit het artikel hebben het grote geluk te leven in een land waar men geen idee heeft wat het is te moeten leven in een land dat gerund worden door kwaadaardigen als Bin Laden. Zou dit soort armstoel "gerechtigheid" serieus genomen moeten worden, dan zullen we alleen maar des te sneller onder de hak van de barbaren komen te zitten. En dat gaat met de huidige lijn van het gedogen van allerlei importbarbarij en toenemende desocialisatie en degeneratie van eigen bodem al hard genoeg, denk ik. Tegen de heren in het artikel kan ik alleen maar zeggen: "welterusten, en slaap zacht." “If you are not prepared to use force to defend civilization, then be prepared to accept barbarism”
  • 04-05-2011 | 02:17 Stan als de twee heren nu eens nadenken en het nieuws een goed lezen. Het ging om een commando groep van de VS in vuurgevecht met de taliban. buiten dat een aangifte gaan doen tegen de staat. ga eerst eens nadenken voor dat je dat gaat doen. of was het om dat ze aandacht te kort hebben en graag in het nieuws willen komen. Een ding kan ik wel vertellen je aangifte is mislukt maar je bent nu wel overal te lezen in de dagbladen.
  • 03-05-2011 | 23:20 Tom Hahaha wat zullen die politie mannen in Tilburg hebben gelachen toen Peppie en Kokkie daar met hun verhaal binnen kwamen. Ga eens wat nuttigs doen!!
  • 03-05-2011 | 23:19 idontgiveadamn i love execution style
  • 03-05-2011 | 22:09 Knarremans Stel je nu eens voor dat men Osama netjes had gearresteerd, aangeklaagd en voor de rechter had gebracht. Wat zouden er voor acties ontketend zijn door verwarde geesten die mensen kidnappen/gijzelen en deze als ruilmiddel tegen deze man inzetten. Hoeveel onschuldige slachtoffers had dit gekost? Dit neemt overigens niet weg dat terecht de vraag mag worden gesteld of O. niet gewoon standrechtelijk is geëxecuteerd. Dat moet een zichzelf respecterende rechtstaat, dus ook de VS, altijd onderzoeken. De actie van deze twee jongens is uiteraard kansloos, maar vraagt wel terecht aandacht hiervoor.
  • 03-05-2011 | 22:03 iris "I mourn the loss of thousands of precious lives, but I will not rejoice in the death of one, not even an enemy. Returning hate for hate multiplies hate, adding deeper darkness to a night already devoid of stars. Darkness cannot drive out darkness: only light can do that. Hate cannot drive out hate: only love can do that." - Martin Luther King, Jr.
  • 03-05-2011 | 20:33 Sendis Een misdadiger (dus ook Osama Bin Laden) eenvoudigweg neerknallen, op bevel van de president van een zogenaamde rechtsstaat....dit gaat tegen alle internationale afspraken en - verdragen in. Maar dat zal ze, zoals zo vaak, in de VS een zorg zijn.
  • 03-05-2011 | 19:56 André Ik vind het heel goed dat deze jongens dit in twijfel trekken. Iedereen die hier zo laatdunkend over deze jongens doet, is wel heel kortzichtig en rankuneus. Moorden is nooit goed. NOOIT. Dus ook niet als vergelding. De VS denkt dat ze overal mee weg kunnen komen. Ik had een proces gewild en graag zoveel mogelijk informatie uit Osama geperst.
  • 03-05-2011 | 19:55 Karel Ja hoor Maaike en NOYFB en Harry Potter bestaat ook echt. Bezoek eens een psychiater.
  • 03-05-2011 | 19:43 Jaap ach nee he, het wordt nog erger hier! Ga eens na denken jongens
  • 03-05-2011 | 19:32 Jules Mensen, reageer eens zonder emotie maar met verstand. Stel altijd vragen, bij elke actie, van elk vorm van macht. Vertrouw nooit op een bron van informatie, zoek altijd naar de andere kant van het verhaal.
  • 03-05-2011 | 19:31 Bushmaster Twee rasechte rugridders met een nogal verwrongen wereldbeeld.
  • 03-05-2011 | 19:27 Raap ''Corry: Triest'' Eens, wel zwak uitgedrukt :P ik moet er jammer genoeg bijna om lachen...
  • 03-05-2011 | 19:12 daan Ook ik sta niet te juigen bij een liquidatie. Beide heren geven duidelijk aan dat ze absoluut geen fan zijn van OBL, ik zeker ook niet! Maar ik ben wel voorstander van recht. Als OBL in een vuurgevecht was gestorven dan ware dat zo maar dit klinkt als een door de staat uitgevoerde procesloze liquidatie. Gevangen nemen en op een verlaten eiland een proces houden was een betere optie geweest, ook vanuit PR gezien. Verder valt het wel erg op dat veel mensen hier de ongenuanceerde overtuiging heeft dat als je voor een eerlijk proces bent dat je de man dan als onschuldigd beschouwd... Eng hoor, dat soort mensen.
  • 03-05-2011 | 18:57 Marianne Misschien moeten deze heren de aanklacht indienen bij de Efteling. Wellicht is Lange Jan genegen tot luisteren. Totaal niet serieus te nemen.
  • 03-05-2011 | 18:48 mark Deze 2 heren zijn wel zeer ernstig ziek in hun hoofd!Ik zou zeggen zoek een goeie zielenknijper en praat ermee misschien komt het dan nog eens goed met jullie.
  • 03-05-2011 | 18:46 kiki ahhhh. aandacht tekort??? krijg je thuis nie genoeg.
  • 03-05-2011 | 18:37 Van Het ene moorden rechtvaardigt het andere m.i. niet en daar mag over na worden gedacht, ook al is dat moeilijk met het "gejuich" aan met name de andere kant van de Oceaan. De enige (grootschalige) manier om zo'n gewetensvraag toch ter sprake te brengen is het genereren van media-aandacht. Tja.
  • 03-05-2011 | 18:27 Ruby 9/11 valt niet goed te praten, maar toch hulde aan deze twee kritische mannen die het lef hebben ware rechtvaardigheid na te streven. Maar DAT begrip zal het gros van de mensen alhier niet kunnen bevatten, gezien de reacties. Helaas. Deze club is geen haar beter dan de verfoeide terroristen die juichen om de dood van een Amerikaanse soldaat.
  • 03-05-2011 | 18:18 Rens van Gool Deze zogenaamde moord staat bovendien in schril contrast met de aanslagen van 11 september (in de woorden van de heren: "een moord") en dient/mag geenszins met elkaar vergeleken te worden.
  • 03-05-2011 | 18:12 Rens van Gool Ik neem aan dat deze heren niet op het politiebureau van Bagdad stonden toen dat deel van de wereld feest vierde na de aanslagen waarbij drieduizend onschuldige Amerikanen omkwamen?
  • 03-05-2011 | 18:07 Corry Triest
  • 03-05-2011 | 17:46 Mina - Tilburg Ik moest even 3x kijken of het niet om een 1-april grap ging... maar we zitten in mei.
  • 03-05-2011 | 17:33 Kareltje Uiteraard weten deze heren juristen dat een aangifte bij de Tilburgse politie geen zin heeft. Zij verwoorden echter wel wat ook mijn wenkbrauwen deed rijzen toen ik in een volzin hoorde zeggen dat Bin Laden gevonden, geliquideerd en in zee gedumpt was. Dat deze man de grootschalige opkomst van het terrorisme (sinds Bush een woord met een nare bijsmaak, naar mijn idee) gefinancierd heeft, bestrijdt niemand. Ook niet dat zijn dood een symbolische waarde heeft voor iedereen die naasten heeft verloren door dit terrorisme. Maar wel verwondert mij de kritiekloze manier waarop dit wordt ontvangen door de wereld, gelijk aan wat de heren Snoeren en Flohr verwondert. Een liquidatie zonder proces (tot daar aan toe), dan het lijk dumpen en thuis pas de bewijslast indekken zonder gevolgen is weer een eigengereite actie van het megalomane Amerika en wij slikken het als zoete koek! Dus, al met al, geen verkeerde zet om de discussie eens aan te wakkeren. Een discussie die (zoals sommigen die hier hun ingelezen reactie hebben geventileerd wel aannemen) niet gebaseerd is op de vraag of we beter af zijn met of zonder een levende Bin Laden, maar of Amerika weg komt met alle grenzeloze bandeloosheid (remember het wetteloze Abu Ghraib).
  • 03-05-2011 | 17:28 Stefan Denken jullie nou echt dat Bin Laden zich levend had laten pakken?!?! Tuurlijk niet! Liever strijdend ten onder en als martelaar door het hiernamaals, dan Amerika de lol gunnen om hen jarenlang te kunnen vernederen. Dus m.i. is van een executie echt geen sprake. Ik had het ook prima gevonden dat ze hem hadden berecht, maar ik heb hier ook wel vrede mee. Overigens vond ik ik het wel storend dat er werd gefeest in de USA... Onderstaand stuk vat het denk ik wel samen: "I mourn the loss of thousands of precious lives, but I will not rejoice in the death of one, not even an enemy. Returning hate for hate multiplies hate, adding deeper darkness to a night already devoid of stars. Darkness cannot drive out darkness: only light can do that. Hate cannot drive out hate: only love can do that." --Martin Luther King, Jr
  • 03-05-2011 | 17:17 udenaartje Je bent jurist en dan nog weet je niet dat een dergelijke aangifte niet aangenomen wordt? Dan ben je óf heel slecht in je vak óf enorm aandachtsgeil. +1!
  • 03-05-2011 | 17:17 Henk Zegt de ene sukkel tegen de andere: "Zullen we aangifte doen?"
  • 03-05-2011 | 17:12 Machiel Goeie mediastunt jongens, die slag is voor jullie. Maar laten we dit alsjeblieft niet serieus nemen. Simpel: alles wat er vandaag over Bin Laden geschreven wordt, zal door de media worden opgepikt. Dus deze jongens dachten: verzin iets met enig raakvlak met ons eigen kennis/vakgebied (in dit geval jurist), maak een ludieke actie en voila, ze krijgen waarnaar ze op zoek zijn: aandacht. Niets meer en niets minder. Doen de heren ook bij elke doodstraf die voltrokken wordt aangifte tegen Amerika, omdat dit tegen de universele rechten van de mens is en dus ook strafbaar is? Nee? en waarom niet? Juistem, de media hebben er geen aandacht voor.
  • 03-05-2011 | 17:10 Led Sjongejonge zeg! Doe normaal, man! "We zijn echt kwaad, ja" Uhhuh, 'tuurlijk, 'tuurlijk. Nou, ik zou wel eens willen weten wat de heren dan hadden voorgesteld om te doen. Hadden ze dat alternatief ook gelijk even mogen uitleggen aan de hele wereld. Stelletje pipo's. Kansloos. Ze weten niet eens (kunnen ze ook niet bewijzen) of het een liquidatie of een arrestatie van Bin Laden was. Een arrestatie mocht immers wel degelijk. En ik kan me heel goed voorstellen dat je in alle hevigheid hebt moeten schieten. Dan kan het ook gebeuren dat je iemand dood schiet, terwijl je dat niet van plan was.
  • 03-05-2011 | 17:09 arie waar waren deze heren toen Bin Laden aan het moorden was ?
  • 03-05-2011 | 17:09 Schelling Wat een onzin...duidelijk een wanhoopspoging om de media te halen en aandacht te zuigen. Helaas lukt het ze ook nog.
  • 03-05-2011 | 17:09 Maaike Ik ben het helemaal met deze twee mannen eens. Ik hoop dat ze doorzetten. Ik keur 9/11 af. Maar het is nooit bewezen dat Osama Bin Laden hier achter zat. Verschillende CIA en FBI medewerkers, zelfs Cheney himself, hebben dit toegegeven. Diegenen die zo contra gereageerd hebben op dit initiatief, kunnen zich beter eens achter de oren krabben. Hap-Slik-Weg, zo slikken ze de leugens die hen op de mouw worden gespeld door de V.S. Wakker worden! Dit is een goed initiatief. Tegen de leugens van de VS. Dit hele Bin Laden verhaal van Obama is überfishy. Ik hoop dat de heren dit doorzetten! Mijn supporthebben ze in ieder geval.
  • 03-05-2011 | 17:04 sjan oke je dood hem dumpt hem in zee obama en de rest denken aan olie maar we zijn nog niet verlost krijgt nog gevolgen over de hele wereld triest
  • 03-05-2011 | 17:02 Mark Hoe onnozel om aangifte te doen. Nederland heeft uberhaupt geen rechtsmacht. Dat je dan als jurist toch aangifte doet is een directe diskwalificatie van jezelf. En al zou het internationaal Strafhof in de toekomst er wat van vinden, de VS erkennen het Strafhof niet. Kortom onnozel en mediageil tegelijk, chapeau
  • 03-05-2011 | 16:59 Leslie Aan de commentaren hier te lezen lopen er nog veel meer van die mafketels rond.
  • 03-05-2011 | 16:59 inge Nou het is weer nederland op ze smalst ,als het bij onze voordeur is dan janken we ,en als het ons verder niet raakt dan hebben we weer het hoogste woord ,nou ja sommige dan maar dat zijn waarschijnlijk geen nabestaande van de doden die bin laden op zijn geweten heeft ,kijken of ze nog zo schreeuwen over ondemocratisch als er familie van hun ergens de lucht in word geblazen ,die bin laden was nog erger dan een hyena en jullie willen dat hij een eerlijk proces krijgt ??? waar van van de belasting centen van zijn nabestaande pfffffffffffffff hoe dom kan je zijn in je mening wat denken jullie dat het kost zo,n proces .
  • 03-05-2011 | 16:57 ingrid Wat een maffiejozo, ga aan het werk, hebben jullie niets anders te doen. Je kunt wel op alles commentaar hebben, opgeruims staat netjes.
  • 03-05-2011 | 16:55 Saskia Ze hebben groot gelijk dat ze 'm hebben doodgeschoten (hij waarschijnlijk ook wel verzet hebben gepleegd tegen zijn arrestatie, want zo moet je m.i. zien). Wat denk je dat er gebeurd zou zijn als 'm ergen in een gevangenis hadden gezet??? Denk daar eens aan voor je gaat klagen dat ze 'm meteen hebben neergeknald!!!!! Zet zo iemand vast en de rest van al qaida blaast daar de boel op (samen met een hoop andere mensen) om hun leider te laten ontsnappen. Goh zeg, daar zaten we nou echt op te wachten (NOT). Nu krijgen we tenminste geen bloedige ontsnappingspoging. Wel zo prettig voor de mensen die er anders de dupe van zouden zijn geworden (want in een gevangenis werken tenslotte onschuldige mensen die we bewakers noemen).
  • 03-05-2011 | 16:51 bob Groot gelijk dit is niet meer dan een terroristische actie van Amerika, ze zijn geen haar beter dan de terroristen. Zogenaamd een beschaafd land. Bin Laden moest wel aangepakt maar dit is niet de manier, er is eigenlijk helemaal geen bewijs dat hij echt achter de aanslagen zit. Laat dat eerst maar bewezen worden voor een rechtbank. Regering Bush is ook verantwoordelijk voor een inval in Irak op valse gronden waarbij heel veel doden zijn gevallen. Kunnen we ook bij hem thuis binnenvallen en de boel overhoop schieten?
  • 03-05-2011 | 16:50 Power OMG en dat noemt zich jurist (een van de twee dan)... wat een lachtertje. Laten we het houden op aandacht te kort. Over tot de orde van de dag zou ik zeggen
  • 03-05-2011 | 16:49 ludo @henk: Moeilijk he? Lezen.... De twee mannen uit Kaatsheuvel en Waalwijk. Over sukkels gesproken. Kom zeg ga wat nuttigs doen.
  • 03-05-2011 | 16:49 obama twee van het zelfde soort goed in de gaten houden zijn levens gevaarlijk
  • 03-05-2011 | 16:49 Bert Brussum @Juulleke Om een bedevaartsoort te voorkomen en omdat moslims binnen 24 uur onder de grond moeten liggen. En jij kunt je geen enkele reden bedenken? Eerst inlezen en dan reageren.
  • 03-05-2011 | 16:47 Armyboy USA USA USA !!!
  • 03-05-2011 | 16:47 Bert Snoeren @NoOYFB Bin Laden heeft de aanslagen nooit opgeëist, maar altijd bejubeld en zijn betrokkenheid niet ontkend - zoals jij beweert. Met opmerkingen van dit niveau begrijp ik dat je je naam liever niet prijsgeeft.
  • 03-05-2011 | 16:46 Juulleke Gelijk hebben ze om aangifte te doen. Hoe ondemocratisch is het, op buitenlands grondgebied, vermoorden van een niet-terechtgestelde misdadiger? En om welke reden heeft Osama een zeemansgraf gekregen? Ik kan geen enkele reden verzinnen om het lijk vroegtijdig te willen dumpen, behalve het vernietigen van bewijsmateriaal. Deze hele operatie roept meer vragen op, dan dat ze beantwoordt. Mensen, durf eens kritisch te wezen.
  • 03-05-2011 | 16:46 Brian Wat een stelletje kanslozen, dat kan ook echt alleen maar in dat verschrikkelijk domme Brabant..
  • 03-05-2011 | 16:41 John 2 nieuwe Stand Up Comedians, ha ha ha ha Humor met een grote H. Moeten eens even een dagje oefenen met de Navy Seals of onze eigen Special Forces. Soms kunnen dingen niet volgens het "recht" terwijl we niet eens weten wat er precies heeft afgespeeld. Maakt me ook helemaal niets uit. Het is tevens een bevrijding voor de meeste moslims denk ik. Ga zo door jongens
  • 03-05-2011 | 16:41 ik belachelijk dat er geen aangifte gedaan kon worden, gaat om een zware beschuldiging! NoneOfYourF....Bussiness je hebt helemaal gelijk dit is opgezet spel, ze kunnen hem niet eerlijk berechten omdat er geen bewijs is!! dan maar dood??!! dit is niet normaal meer, zo hebben we nu dan ook genoeg reden om obama te vermoorden? hij heeft immers osama met diverse andere mensen om het leven gebracht. ik hoop wel dat ze hier mee naar het Internationaal Strafhof gaan en dat dit niet een geintje is!!
  • 03-05-2011 | 16:36 Rob Gisteren P&W gekeken en na het verhaal van Mr. Jan Knoops tot deze daad overgegaan ? In dat geval had je ook goed naar Max Westerman en de andere aanwezigen moeten luisteren. Nu weer snel aan 't echte werk ok ?
  • 03-05-2011 | 16:34 irmgard je kunt maar in de de aandacht komen gratis reclame DENK AAN DE MENSEN DIE HIJ VERMOORD HEEFT JULLIE ZIJN ECHT ZIELIG op zijn tilburgs je spoort niet
  • 03-05-2011 | 16:31 Hilary Suf & Duf zullen wel trotse ouders hebben. Zouden je kinderen maar zijn wat daar staan te bleren voor aandacht.
  • 03-05-2011 | 16:31 NoneOfYourFuckingBussiness Goeie actie! Helaas totaal onbegrijpelijk voor het walgelijk gepeupel zoals hier op deze site. Bin Laden heeft altijd ontkend dat hij ook maar iets te maken had met 9/11. Daarnaast heeft men nooit bewijs gevonden dat hem of zijn (door de CIA opgerichte) groepje Al-Qaida met 9/11 verbind. Zelfs op de website van de FBI stond geen enkel verband tussen hem of 9/11. Men heeft wel genoeg bewijs dat 9/11 een "inside job" was, maar ook dat is niet besteed aan het kots volk waar deze planeet zo vol van is. Maar goed. "Ze" hebben hun troefkaart Bin Laden nu voorgoed uitgespeeld en daarmee de bodem gelegd voor een nieuwe terreur aanslag, die ze ongetwijfeld zullen prikken op "vergelding".
  • 03-05-2011 | 16:30 Hmm Vreemde reacties hier. Dat Osama dood is, daar ben ik op zich niet rouwig om. De manier waarop echter wel. Voor een land wat staat voor "democratie, recht en vrijheid" is een executie zonder proces wel zeer dubieus. Beter was het geweest als ze hem gewoon opgepakt hadden, berecht hadden en dan ter dood (levenslang) hadden veroordeeld. Als we de berichten die we krijgen moeten geloven, hadden ze namelijk die keuze wel degelijk. Het "recht in eigen hand nemen" is nooit goed, in welke situatie ook. Als de politie buiten zijn boekje gaat staan jullie allemaal op de achterste benen, maar als op publieke TV zelfs toegegeven wordt dat men zijn boekje te buiten gaat is het opeens prima, omdat het om Osama. Vreemd... Het geeft wat mij betreft een compleet verkeerd signaal, wat zeker zal opgepakt worden door andere extremisten om hun gelijk te halen...
  • 03-05-2011 | 16:25 Antwan Weinig respectvol naar de 3000 slachtoffers en nabestaanden van de twin-towers. ik weet dat de reactie van het westen op deze aanslagen nog veel meer onnodige levens heeft gekost. maar Dhr Bin Laden is deze waanzin uiteindelijk wel begonnen volgens mij. dus volgens mij is de wereld beter af zonder hem. ik zou zeggen tegen deze 2 heren, ga lekker in de tuin werken of zo, zoek een hobby
  • 03-05-2011 | 16:22 Bert Snoeren Je bent jurist en dan nog weet je niet dat een dergelijke aangifte opgifte niet aangenomen wordt? Dan ben je óf heel slecht in je vak óf enorm aandachtsgeil.
  • 03-05-2011 | 16:22 ARB Ik vind dat ze wel een punt hebben. Ik zal de laatste zijn om te ontkennen dat Bin Laden heeft gekregen wat hij verdiende, maar een moord vieren alsof je wereldkampioen geworden bent is barbaars en onethisch.
  • 03-05-2011 | 16:22 Karel Hopeloos... en dan ook nog eens zelfvoldaan op de foto gaan staan, deze mensen hebben gewoon een aandachtstekort.
  • 03-05-2011 | 16:21 Willem Wat een publiciteitsgeile sukkels zeg.
  • 03-05-2011 | 16:20 patrick Willem II uit de eredivise en ze zoeken gelijk een nieuwe hobby? Die jurist mag zijn diploma ook inleveren voor dit belachelijk zieke aandachtsgedrag, wat een lutser.
  • 03-05-2011 | 16:01 Judy Goed idee! Ik ben het niet met ze eens, want ik moet zeggen dat ik er ook niet rouwig om ben dat Bin Laden dood is. Maar het is wel degelijk discutabel of een en ander wel volgens de wet is. Zouden meer mensen moeten doen, dit. Al is het alleen maar om te toetsen wat daarmee gebeurt...
  • 03-05-2011 | 15:53 henk wonen er nog maar sukkels in Tilburg? Kom zeg ga wat nuttigs doen, laten we blij zijn dat we van deze levensgevaarlijke man af zijn
  • 03-05-2011 | 15:45 Laurens Ik verveel mij ook wel eens! Ik ga dan meestal muziek maken of lekker het park in. Gisteren ben ik nog naar de Loonse en Drunische duinen geweest! Heerlijk!
  • 03-05-2011 | 15:41 Michel Rare kerels...
  • 03-05-2011 | 15:36 Karel @ Tommy Cooper, volgens mij zijn het W2 fans of ze doen alsof. Maar maf is het in ieder geval
  • 03-05-2011 | 15:24 Tommy Cooper Kan niet anders zijn dat dit laven zijn...
  • 03-05-2011 | 15:24 Fred die jurist zoekt zeker een goede zaak? Jongens, ben blij dat we van die gek af zijn. Fred.
  • 03-05-2011 | 15:21 Kleijn Op 9/11 waren er toen ook een paar advocaten die opstappen omdat er zowat feest werd gevierd op sommige plekken op de wereld? Mariniers duim omhoog
  • 03-05-2011 | 15:12 Toine Whaha, ze zijn ook nog lid van stichting halve zool, echt waar, google zelf maar !
  • 03-05-2011 | 15:12 Jan Deze mafketels uit Waalwijk en Kaatsheuvel kunnen niet anders dan Laven zijn. Uitzetten naar Lavenland!
  • 03-05-2011 | 15:10 Toine Succes boyz .... Not !
  • 03-05-2011 | 15:06 guido jongens ga werken!!! Wat een tijd verspilling zeg baba atijd van die beidehandjes in de wereld!!!!!!
  • 03-05-2011 | 15:03 a vd bruggen of te wel twee doorgedraaide advocaten die in het nieuws willen komen bah bah bah
  • 03-05-2011 | 15:02 Kiske En weer een bewijs dat er meer gekken buiten gekkenhuis rondlopen als erin.

Reageer

Vul hier uw naam in. Vul hier uw e-mail adres in. Deze zal niet openbaar getoond worden.
Beschikbare tekens: 2000



Stadsgezicht

dinsdag 22 mei 2012 | 17:37 uur

Rik Goverde
  • De Dansnacht gaat viraal

      De Dansnacht goes viraal! Althans: de organisatie Tilburg Dansstad is op zoek naar dansfilmpjes, onder de titel Share Your Move. Niet zomaar dansfilmpjes, maar video's op een en hetzelfde muzi...







  • Laatste foto's

    • Winter 2012

      Winter 2012


    • Roze Maandag

      Foto's van Roze Maandag op de Tilburgse Kermis.


    • Tilburgse Kermis

      Foto's van de Tilburgse Kermis 2011


    • Festival Mundial 2011

      Foto's Festival Mundial 2011


    • Brand papierhandel Heijnen


    • thumb
    • thumb
    • thumb
    • thumb
    • thumb
    Meer